Tuesday, March 07, 2006

Nydelig gutt!



Se, så pen han er! Vi er bare så velsignet som har sånn en flott gutt vi får låne! Dessverre har han vondt i magen i dag, så han syter en del og sover ikke så godt. Men han kan jo alltids klare å smile litt til Far allikevel :-) Vi har sterke mistanker om at han har vodt fordi han ikke tåler at Mamma spiser hvitløk, så det skal hun ta en pause fra. Far syntes synd på henne helt til han kom på at det jo også vil si at han får en del mindre hvitløk.. Så syntes han like mye synd på seg selv..

1 comment:

  1. Ja, han er virkelig nydelig! jeg fikk tid til å sjekke om det var kommet noe nytt fra dere nå før jeg har spisepause, og jeg kjenner at jeg bare må sitte og smile litt for meg selv av denne flotte gutten! Jeg gleder meg til å se ham igjen, og da skal han jo være her lenge...
    Hilsen tante Anne Liv

    ReplyDelete