Monday, February 04, 2008

Fastelaven

En dag i barnehagen dukket denne farlige dinosauren opp!

Og den hadde med seg den ikke helt så farlige kattungen sin..

Dinosauren gikk helt amok med et balltre for å ”slå katten av tønnen”. Heldigvis var det en annen katt enn den han hadde med han langet ut etter!

Tina må ha blitt ganske modig etter mange år som pedagog, for hun turde til og med å snakke med dinosauren! Ann Merete (Samuels primærkontakt) holdt seg litt i bakgrunnen..

Da dinosauren med litt hjelp fra Spiderman og en sjørøver (feen ble redd for tønnen – da hun slo etter den, tok den hevn og slo tilbake) endelig hadde fått slått tønnen i stykker, veltet det ut med popcorn og rosiner.
Etter store mengder av disse godsakene ble den så fredelig at til og med Mamma turde å ha den på fanget!

3 comments:

  1. Mormor blei riktig overasket over de flotte kostymene i barnehagen!Tror ikke jeg har sett en så flott katt og en så flott dinosaur før. Håper likevel ikke det er en dinosaur jeg skal dele rom med når jeg kommer!

    ReplyDelete
  2. Jofrid, du er fantastisk flink til å skrive på en morsom og lettfattelig måte. Bildene er selvfølgelig flotte på bloggen deres (det er jo så flotte unger), men dine kommentarer er virkelig prikken over streken (=i). Må le mange ganger, jeg.

    ReplyDelete
  3. Eg er kjempe glad i dere alle sammen. ville gitt dere mange klemer,men eg er i det beste landet.

    PS.NORGE ER BEST, KOM DEG HJEM SLIK AT DERE KAN FÅ KLEMMENE EG SA DERE SKULLE FÅ. EG TRUR TIL OG MED AT EG TØR Å GI DINOSAUREN EIN KLEM!!! EG TRUR KANSKJ DU/DERE VETT KEM EG ER. VELL EG ER ETT SØSKENBARN I DET BESTE LADET/NORGE!!! EG ER H.M.S. DA ER DERE VELL HELT SIKRE.

    ReplyDelete