Tuesday, November 06, 2007

Kveldskos

Samuel André og Sofie Louise legger seg samtidig (kl 19) nå, så derfor synges det for begge to samtidig. Vi prøver å gjøre det med hele familien av og til, for det er så veldig koselig.

En kveld vi gjorde det, så snakket Samuel noe veldig om "Bil, au!". Mamma og Far visste ikke helt hva det skulle bety, men uansett hva de foreslo av sanger, så sa han bare det samme.


Da tenkte far at han fikk synge om "Bil, au!", så det gjorde han..

Resultatet ble noe sånt som dette:

Jeg er en lille, bitte bil
som har så ondt i min motor,
for de jeg bor hos, for de jeg bor hos,
de er så nærige med benzin.
De lader mig stå i garagen hver eneste dag,
men det vil jeg ikke ha'
for jeg vil hellere, ja meget hellere
køre mange kilometer på motorvejen.
.

2 comments:

  1. For en deilig og koselig kveldskos! Mormor lurer på om "bil, au" var bearbeideing av bilkræsjet - gjerne for hele familien. Skal si at Sofie har vokst! Blir kjekt å få treffe dere alle igjen om ikke så lenge!

    ReplyDelete
  2. Dette var riktig flotte bilder av flotte unger. Tydelig at de trives i hverandres selskap.

    ReplyDelete